Hulp - Privérekening
Hoe kunnen we je van dienst zijn?
Veelgestelde vragen
- Hoe meld ik potentiële fraude, spoof of ongeautoriseerde transacties aan PayPal?
- Hoe krijg ik mijn geld terug?
- Waarom is mijn overgemaakte betaling in behandeling of niet opgeëist? Kan ik de betaling annuleren?
- Ik wil mijn geld terug. Kan ik een betaling annuleren?
- Hoe open ik een geschil met een verkoper?
- Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe stel ik het opnieuw in?
- Wat is een automatische betaling en hoe kan ik een dergelijke betaling bijwerken of annuleren?
- Rapporteert PayPal mijn verkopen aan de IRS?
- Hoe wijzig ik mijn wachtwoord en beveiligingsvragen?
- Waarom wordt mijn betaling vastgehouden of is deze niet beschikbaar?
Meer manieren waarop we je kunnen helpen
Hoe goed doen we het?
Doe mee aan onze enquête